

השיווק במייל הוא מגבר של כל התהליכים השיווקים
שיווק באימייל הופך כל תהליך שיווקי אחר – מודעות גוגל, קמפיין פייסבוק, קידום אורגני בגוגל, ריקודים בטיקטוק.. יו ניים איט - להרבה יותר יעיל. זה יכול להגיע לרמה של להכפיל או לשלש את ההכנסות מהם (לפחות), אבל זה לא רק זה –
רשימת הדיוור שלכם היא הנכס המשמעותי שלכם בעסק
תחשבו רגע.. אם אתם רוצים יום אחד לעשות את האקזיט שלכם – מה אתם בעצם מוכרים? נכון בניתם ידע ותהליכים, יש לעסק עובדים ושיטות אבל מי שיקנה מכם את העסק ילטוש עיניים בעיקר ללקוחות שלכם וליכולת להיות איתם בתקשורת מתמדת. וזה קיים רק ברשימת התפוצה של מיילים וטלפונים.
אלה הנושאים שתלמדו בקורס
01 /
התמונה הגדולה
איך שיווק במייל משתלב בתמונה הגדולה של השיווק ושל התקשורת השיווקית
02 /
מערכת דיוור חכמה
מה יכולה לעשות עבורכם מערכת דיוור חכמה (ספויילר... הרבה מאוד!)
03 /
בניית רשימת תפוצה
איך בונים רשימת תפוצה איכותית של אנשים שממש רוצים לרכוש מכם
04 /
יסודות האוטומציה
איך בונים נכון סדרת מסרים כך שתהיה איש המכירות האוטומטי שלכם
05 /
סיפור הצלחה
איך דיאטנית הכפילה את מספר הלקוחות שלה באמצעות סדרת מסרים
06 /
המשפך השיווקי
מה זה, איך זה מגדיל את המכירות ולמה יש עסקים שלא יכולים למכור בלעדיו
07 /
סוגי משפכים שיווקיים
למי מתאים כל אחד ומהם המייליםי שמלווים את התהליך
08 /
איך מניעים לפעולה
איך גורמים לנמענים שלכם להיות מעורבים: לפתוח, להקליק, לענות ולשתף
09 /
איך מגיעים לתיבה הראשית
איך מגדילים את עבירות המיילים ומגיעים לתיבה הראשית של הנמענים
הקורס מכיל 4 שעות וידאו ו- 5 מבחנים
ואו, לא הייתי מודע לכוח השיווקי של המייל!

דוד מיימוני מנטור למאלפי כלבים, WOOF DOGS Israel
ממליץ לכל הלקוחות שלי על הקורס!

שגיא שני יועץ לאוטומציות עסקיות, Smartup
למדתי המון ויישמתי, ממליצה בחום!

שורי שטרול קלינאית תקשורת, ״קול יכול״

היי, כאן ד״ר רוני הורוביץ, מנכ״ל רב מסר
כמנכ"ל של חברה שמפתחת מערכת דיוור כבר יותר מ 15 שנה ראיתי לקוחות שמגיעים לעושר מופלג באמצעות דיוור, מצד שני ראיתי לצערי אחרים שלא ידעו להפיק מהכלי היעיל הזה את כל מה שאפשר. ומה שמפתיע אותי כל פעם מחדש הם אלה שמכנים את השיווק במייל "מיושן", "כבר לא עובד" והכי יפה.. פשוט "מת"..
לפעמים בא לי לומר לאלה – אתם יודעים מה.. אל תשווקו במייל ותשאירו לנו, השאר, את הזירה. אבל זה לא הגון.. חשוב שכל משווק בישראל יבין ששיווק ללא דיוור הוא שיווק מאוד לא יעיל. לכן החלטתי ליצור את הקורס הזה. וכדי שיהיה הכי טוב שאפשר, השקעתי רבות בתכנון הקורס, באיסוף החומרים, בהפקה ובהקלטה שלו.
אבל לא הסתפקתי בזה, כדי להבטיח שכל מי שירצה יוכל ללמוד את הקורס קבעתי לו תג מחיר של.... 0 שקלים.
כן, הקורס אינו כרוך בתשלום, פשוט להירשם, ללמוד, ליישם ולהגדיל הכנסות ורווחים.
מכאן נרשמים
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר